Nabór pracowników

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. kadr

 

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

 

 

 

Inspektor ds. kadr

(nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy 21 listopada 2008r.    

    o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2022r., poz. 530 ze zm.)

 

 

  1. 1.    Nazwa i adres jednostki: Dom Pomocy Społecznej w Mirsku,  ul. Zielona 12, 59-630 Mirsk
  2. 2.    Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:

1) nazwa stanowiska: Inspektor ds. kadr

2) wymiar czasu pracy: 1 etat- 40 godzin tygodniowo

  1. 3.    Wymagania niezbędne:

1)      Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

2)      Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3)      Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

4)      Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Inspektora ds. kadr,

5)      Wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku.

6)      Staż pracy zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 3 tab. II lit. f do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021, poz. 1960 ze zm.),

7)      umiejętność obsługi programów: Kadry, program sprawozdawczego GUS i PFRON,

8)      dobra znajomość przepisów  prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o wynagradzaniu pracowników samorządowych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,

9)      Posiadanie nieposzlakowanej opinii.

4. Wymagania dodatkowe:

1)      doświadczenie zawodowe na stanowisku kadr w jednostkach samorządowych,

2)      sprawna obsługa komputera w zakresie: Excel, Word, pakiet Ms Office, poczta elektroniczna, internet,

3)      Samodzielność,  obowiązkowość,  dokładność,  punktualność,  kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na stanowisku a także w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1)      Obsługa programów Kadry, programu sprawozdawczego GUS i PFRON.

2)      Sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie i o dzieło wszystkim pracownikom, w oparciu o przedłożone dokumenty, na podstawie decyzji dyrektora DPS.

3)      Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, a w szczególności:

a)       aktualizowanie danych osobowych pracowników,

b)      aktualizowanie wymiaru uposażenia zgodnie z przepisami prawa,

c)       gromadzenie dokumentów chronologicznie i zgodnie z podziałem akt.

4)      Opracowywanie i gromadzenie informacji dotyczących przebiegu pracy zawodowej pracowników.

5)      Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych i wprowadzanie zmian zgodnie  z ruchem kadrowym.

6)      Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.

7)      Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych i innych dni wolnych przysługujących zgodnie z innymi przepisami prawa.

8)      Sporządzanie i nadzorowanie listy obecności pracowników.

9)      Prowadzenie rejestru badań lekarskich z zakresu medycyny pracy i nadzór nad terminowością tych badań,

10)  Tworzenie kalendarza urlopów oraz dni wolnych od pracy.

11)  Sporządzanie wypowiedzeń i świadectw pracy.

12)  Archiwizowanie dokumentów pracowniczych.

13)  Przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.

14)  Rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników.

15)  współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.

16)  Koordynowanie kontroli zarządczej.

17)  Prowadzenie innych spraw kadrowych pracowników.

18)  Sporządzanie sprawozdań do GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia.

19)  Sporządzanie deklaracji PFRON.

20)  Należyte archiwizowanie i przechowywanie wszystkich dokumentów związanych

z zajmowanym stanowiskiem pracy,

21)  Udział w kontrolach wewnętrznych i audytach jednostki.

22)  Przygotowywanie Regulaminów, Zarządzeń oraz innych dokumentów związanych z działalnością Domu.

23)  Prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism, wniosków.

24)  Prowadzenie i nadzór nad dziennikami korespondencyjnymi oraz wysyłanie i odbiór korespondencji.

25)  Prowadzenie rejestru pieczątek.

26)  Wykonywanie innych zadań doraźnych zleconych przez dyrektora, wynikających z organizacji pracy DPS.

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)      stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, obsługą urządzeń biurowych;

2)      umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu  na  czas  określony  (6  miesięcy)  w  celu  sprawdzenia kompetencji pracownika, z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony;

3)      praca w godzinach: poniedziałek- piątek 7.00 – 15.00.

4)      planowany termin rozpoczęcia pracy – marzec 2023r.

7. Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny,

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

4)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,

5)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

7)      oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

8)      inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

9)      Podpisana klauzula RODO ( druk w załączniku naboru ).

9. Termin i miejsce składania dokumentów:

1)      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (w zamkniętej kopercie) do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Mirsku w terminie do dnia 17.02.2023r. do godz.15.00 lub przesłać pocztą na adres: Domu Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12, 59-630 Mirsk z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Inspektora ds. kadr w DPS w Mirsku”.

2)      Oferty nadesłane faksem lub drogą elektroniczną albo złożone po terminie podanym  w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby DPS  w Mirsku.

3)      Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

10. Okres przechowywania danych:

Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w DPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

11. Informacja  o wyniku naboru

Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Mirsku : http://dpsmirsk.bipstrona.pl/

 

                                                                                                           DYREKTOR

                                                                                               DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ

                                                                                                                         W MIRSKU

 

ZGODNIE Z ART. 13 UST. 1 I UST. 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (RODO)  INFORMUJEMY  ŻE:

 

  1. 1.      Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12 , 59-630 Mirsk, tel.: 75 78 34 661, tel.: 75 78 34 521, faks: 75 78 34 661, e-mail: dpsmirsk@powiatlwowecki.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się osobiście lub droga mailową na adres e-mail: iod@dps-mirsk.powiatlwowecki.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w przesłanym lub dostarczonym dokumencie aplikacyjnym zawierającym oświadczenia, przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożył Pan/Pani aplikację lub/i przyszłych rekrutacji na podstawie zgody na przetwarzanie w określonym w zgodzie celu, a podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

a) w zakresie przetwarzania na potrzeby aktualnego procesu rekrutacyjnego następujących danych:  imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia  - na podstawie  art. 22¹ Kodeksu Pracy (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań koniecznych do zawarcia umowy o pracę (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit b RODO);

b) zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV lub dokumencie rekrutacyjnym (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO), jeżeli przekazane są nam inne dane niż wymienione powyżej pod lit. a.;

c) zgoda (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO) – w zakresie przetwarzania Twoich danych po  zakończeniu aktualnego procesu rekrutacyjnego.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Administratora w formie papierowej i elektronicznej  oraz przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.
  2. Dostęp do Pana/Pani danych osobowych będą miały podmioty, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dobrowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,   iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy Rozporządzenia.
  6. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 stycznia 2023 11:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Cinciruk
Ilość wyświetleń: 139
30 stycznia 2023 11:52 (Dorota Cinciruk) - Dodanie załącznika [klauzula_rekrutacyjna.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 stycznia 2023 11:46 (Dorota Cinciruk) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)