DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Inspektor ds. kadr
(nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2022r., poz. 530 ze zm.)
1) nazwa stanowiska: Inspektor ds. kadr
2) wymiar czasu pracy: 1 etat- 40 godzin tygodniowo
1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
4) Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Inspektora ds. kadr,
5) Wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku.
6) Staż pracy zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 3 tab. II lit. f do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021, poz. 1960 ze zm.),
7) umiejętność obsługi programów: Kadry, program sprawozdawczego GUS i PFRON,
8) dobra znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o wynagradzaniu pracowników samorządowych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
9) Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
4. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe na stanowisku kadr w jednostkach samorządowych,
2) sprawna obsługa komputera w zakresie: Excel, Word, pakiet Ms Office, poczta elektroniczna, internet,
3) Samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy na stanowisku a także w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Obsługa programów Kadry, programu sprawozdawczego GUS i PFRON.
2) Sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie i o dzieło wszystkim pracownikom, w oparciu o przedłożone dokumenty, na podstawie decyzji dyrektora DPS.
3) Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, a w szczególności:
a) aktualizowanie danych osobowych pracowników,
b) aktualizowanie wymiaru uposażenia zgodnie z przepisami prawa,
c) gromadzenie dokumentów chronologicznie i zgodnie z podziałem akt.
4) Opracowywanie i gromadzenie informacji dotyczących przebiegu pracy zawodowej pracowników.
5) Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych i wprowadzanie zmian zgodnie z ruchem kadrowym.
6) Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
7) Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych i innych dni wolnych przysługujących zgodnie z innymi przepisami prawa.
8) Sporządzanie i nadzorowanie listy obecności pracowników.
9) Prowadzenie rejestru badań lekarskich z zakresu medycyny pracy i nadzór nad terminowością tych badań,
10) Tworzenie kalendarza urlopów oraz dni wolnych od pracy.
11) Sporządzanie wypowiedzeń i świadectw pracy.
12) Archiwizowanie dokumentów pracowniczych.
13) Przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.
14) Rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników.
15) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.
16) Koordynowanie kontroli zarządczej.
17) Prowadzenie innych spraw kadrowych pracowników.
18) Sporządzanie sprawozdań do GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia.
19) Sporządzanie deklaracji PFRON.
20) Należyte archiwizowanie i przechowywanie wszystkich dokumentów związanych
z zajmowanym stanowiskiem pracy,
21) Udział w kontrolach wewnętrznych i audytach jednostki.
22) Przygotowywanie Regulaminów, Zarządzeń oraz innych dokumentów związanych z działalnością Domu.
23) Prowadzenie sekretariatu, sporządzanie pism, wniosków.
24) Prowadzenie i nadzór nad dziennikami korespondencyjnymi oraz wysyłanie i odbiór korespondencji.
25) Prowadzenie rejestru pieczątek.
26) Wykonywanie innych zadań doraźnych zleconych przez dyrektora, wynikających z organizacji pracy DPS.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, obsługą urządzeń biurowych;
2) umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas określony (6 miesięcy) w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony;
3) praca w godzinach: poniedziałek- piątek 7.00 – 15.00.
4) planowany termin rozpoczęcia pracy – marzec 2023r.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
7) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
9) Podpisana klauzula RODO ( druk w załączniku naboru ).
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć (w zamkniętej kopercie) do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Mirsku w terminie do dnia 17.02.2023r. do godz.15.00 lub przesłać pocztą na adres: Domu Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12, 59-630 Mirsk z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Inspektora ds. kadr w DPS w Mirsku”.
2) Oferty nadesłane faksem lub drogą elektroniczną albo złożone po terminie podanym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadesłanych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby DPS w Mirsku.
3) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
10. Okres przechowywania danych:
Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w DPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
11. Informacja o wyniku naboru
Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Mirsku : http://dpsmirsk.bipstrona.pl/
DYREKTOR
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
W MIRSKU
ZGODNIE Z ART. 13 UST. 1 I UST. 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (RODO) INFORMUJEMY ŻE:
a) w zakresie przetwarzania na potrzeby aktualnego procesu rekrutacyjnego następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - na podstawie art. 22¹ Kodeksu Pracy (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań koniecznych do zawarcia umowy o pracę (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit b RODO);
b) zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV lub dokumencie rekrutacyjnym (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO), jeżeli przekazane są nam inne dane niż wymienione powyżej pod lit. a.;
c) zgoda (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO) – w zakresie przetwarzania Twoich danych po zakończeniu aktualnego procesu rekrutacyjnego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MIRSKU