Nabór pracowników

Informacja o wolnym stanowisku pracy - pracownik socjalny

Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy

w Domu Pomocy Społecznej w Mirsku

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12 informuje o wolnym stanowisku pracy

PRACOWNIK SOCJALNY

.

I.  Wymagania niezbędne (formalne):

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( w przypadku braku obywatelstwa polskiego – posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej);
  2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracownika socjalnego;
  3. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządowi;
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadanie pełni praw publicznych;
  5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  6. Wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1373 ), tj. spełnienie co najmniej jednego z poniższych warunków:

a)  posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,

b) ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub

c) do 31 grudnia 2013 r. ukończenie studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.

  1. Wymagana wiedza specjalistyczna;
  2. Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień z zakresu samorządu terytorialnego, innych ustaw i rozporządzeń związanych z pracą na stanowisku pracownika socjalnego;
  3. Znajomość obsługi komputera.

II.  Wymagania dodatkowe

  1. Umiejętności interpersonalne ( łatwość nawiązywania kontaktu, cierpliwość, empatia, umiejętność pracy w zespole );
  2. Umiejętność organizowania pracy własnej;
  3. Umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków;
  4. Samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
  5. Zaangażowanie; dyspozycyjność;
  6. Umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
  7. Odporność na sytuacje stresowe;
  8. Sumienność, uczciwość, odpowiedzialność.

III.  Warunki zatrudnienia:

  1. Umowa na czas określony. Jeżeli pracownik spełni oczekiwania pracodawcy, następna umowa podpisana zostanie na czas nieokreślony.
  2. Planowany termin rozpoczęcia świadczenia pracy  natychmiast

IV.  Zakres wykonywanych zadań:

Do zadań pracownika socjalnego należy w szczególności:

  • Praca socjalna;
  • Przeprowadzanie wywiadu środowiskowego w miejscu zamieszkania mieszkańca bezpośrednio przed przyjęciem do Domu Pomocy Społecznej,
  • Rozpoznawanie i udział w zaspokajaniu potrzeb i życzeń mieszkańców oraz współpraca            w tym zakresie z Radą Mieszkańców i Dyrektorem Domu,
  • Współpraca z lekarzem w celu ustalenia najwłaściwszych metod postępowania

 z mieszkańcem,        

  • Odwiedzanie mieszkańców przebywających w szpitalu,
  • Udział w realizacji Indywidualnego Planu Wsparcia,
  • Współpraca z kierownikiem zespołu terapeutyczno – opiekuńczego, fizykoterapeutą, instruktorami terapii zajęciowej w zakresie dostosowania form rehabilitacji i rodzaju zajęć do indywidualnych możliwości oraz zainteresowań mieszkańców,
  • Współpraca z kierownikiem zespołu terapeutyczno – opiekuńczego oraz instruktorami terapii zajęciowej w zakresie organizacji czasu wolnego mieszkańcom, imprez okolicznościowych oraz innych form aktywności,
  • Pomoc w utrzymywaniu kontaktów z rodziną,
  • Prowadzenie prywatnej korespondencji mieszkańców,
  • Dostarczanie codziennej prasy,
  • Współpraca ze środowiskiem – kontakty z różnymi instytucjami, zakładami pracy, szkołami – celem rozszerzenia świadczeń środowiska na rzecz Domu Pomocy Społecznej,
  • Przeprowadzanie wywiadów aktualizacyjnych,
  • Robienie zakupów mieszkańcom, którzy nie mogą sami tego dokonać lub pomoc przy robieniu zakupów osobom mniej sprawnym,
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych zadań z uwzględnieniem metod  i form pracy oraz ich efektów, a w szczególności dokumentacji dotyczącej dysponowania środkami mieszkańców pozostawionymi w depozycie,
  • Ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie działalności socjalnej.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV,
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, ukończone kursy, szkolenia, referencje,

 

VI . Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Mirsku

 

                                   

 

                                                                               Dyrektor

                                                                               Domu Pomocy Społecznej w Mirsku

                                                                               Dorota Cinciruk

 

 

 

 

ZGODNIE Z ART. 13 UST. 1 I UST. 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (RODO)  INFORMUJEMY  ŻE:

 

  1. 1.      Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12 , 59-630 Mirsk, tel.: 75 78 34 661, tel.: 75 78 34 521, faks: 75 78 34 661, e-mail: dpsmirsk@powiatlwowecki.pl
  2. Administrator wyznaczył Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się osobiście lub droga mailową na adres e-mail: iod@dps-mirsk.powiatlwowecki.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe zawarte w przesłanym lub dostarczonym dokumencie aplikacyjnym zawierającym oświadczenia, przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożył Pan/Pani aplikację lub/i przyszłych rekrutacji na podstawie zgody na przetwarzanie w określonym w zgodzie celu, a podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

a) w zakresie przetwarzania na potrzeby aktualnego procesu rekrutacyjnego następujących danych:  imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia  - na podstawie  art. 22¹ Kodeksu Pracy (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań koniecznych do zawarcia umowy o pracę (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit b RODO);

b) zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV lub dokumencie rekrutacyjnym (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO), jeżeli przekazane są nam inne dane niż wymienione powyżej pod lit. a.;

c) zgoda (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO) – w zakresie przetwarzania Twoich danych po  zakończeniu aktualnego procesu rekrutacyjnego.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Administratora w formie papierowej i elektronicznej  oraz przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.
  2. Dostęp do Pana/Pani danych osobowych będą miały podmioty, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dobrowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,   iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy Rozporządzenia.
  6. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 lutego 2023 12:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Cinciruk
Ilość wyświetleń: 176
27 lutego 2023 12:31 (Dorota Cinciruk) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)