Nabór pracowników

Nabór na wolne stanowisko - Pracownik ds. żywienia i zaopatrzenia

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

--------------------------------------------------------------------------

 Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Domu Pomocy Społecznej w Mirsku

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12 ogłasza nabór na stanowisko Pracownik ds. żywienia i zaopatrzenia.

 

I.  Wymagania niezbędne (formalne):

1.    Wykształcenie minimum średnie, preferowane w kierunku dietetyki, technologii żywienia.

2.    Znajomość przepisów HACCP,

3.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4.    Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

II.  Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny);

1.    Umiejętność obsługi komputera oraz programów żywieniowych,

2.    Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze zbiorowym żywieniem,

3.    Umiejętność układania jadłospisów z uwzględnieniem indywidualnych wymagań dietetycznych,

4.    Dobra organizacja pracy,

5.    Umiejętność pracy w zespole.

 

III.  Warunki zatrudnienia:

1.    Praca w siedzibie pracodawcy,

2.    Praca przed monitorem ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

3.    Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25  października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021, poz. 1960 z późn.zm.) oraz Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Mirsku,

4.    Planowany termin rozpoczęcia świadczenia pracy kwiecień 2024r.

 

IV.  Zakres wykonywanych zadań:

1.    Układnie jadłospisów dekadowych,

2.    Opracowywanie receptur dań oraz receptur na poszczególne rodzaje diet,

3.    Nadzorowanie wszystkich etapów produkcji posiłków,

4.    Prowadzenie dokumentacji i bieżąca kontrola działu żywienia w zakresie HACCP,

5.    Praca na programie Diety i Magazyn firmy Arisco,

6.    Sprawowanie nadzoru nad pracownikami kuchni, sporządzanie grafików czasu pracy dla pracowników kuchni,

7.    Dbanie o prawidłowy stan higieniczno – sanitarny kuchni, pomieszczeń pomocniczych oraz magazynów,

8.    Dbanie o prawidłowy stan techniczny i sanitarny sprzętu będącego na wyposażeniu działu żywienia,

9.    Prowadzenie magazynów – żywności oraz technicznego,

10. Zapewnienie ciągłości dostaw towarów i usług niezbędnych do działania działu żywienia.

 

V. Wymagane dokumenty:

1.    CV,

2.    Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

3.    Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe i staż pracy,

4.    Oświadczenie o posiadaniu pełniej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

5.    Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,

6.    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych   (wzór w załączniku ).

 

VI . Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie jednostki lub pocztą tradycyjną na adres:

Dom Pomocy Społecznej

ul. Zielona 12

59-630 Mirsk

 

lub e-mailowo na adres:

kadry@dps-mirsk.powiatlwowecki.pl

 

 

Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, po uprzednim kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu.

 

Dokumenty kandydata wybranego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w DPS przez 3 miesiące od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

 

W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć dokumenty w oryginale poświadczające wykształcenie, nabyte umiejętności oraz świadectwa pracy.

 

Mirsk, dnia 02.04.2024r.

                                  

                                                                             

Dane osobowe – klauzula informacyjna:

 

ZGODNIE Z ART. 13 UST. 1 I UST. 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (RODO)  INFORMUJEMY  ŻE:

1.   Administratorem danych jest Dom Pomocy Społecznej w Mirsku, ul. Zielona 12 , 59-630 Mirsk, tel.: 75 78 34 661, tel.: 75 78 34 521, faks: 75 78 34 661, e-mail: dpsmirsk@powiatlwowecki.pl

2.   Administrator wyznaczył Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się osobiście lub droga mailową na adres e-mail: iod@dps-mirsk.powiatlwowecki.pl.

3.   Pani/Pana dane osobowe zawarte w przesłanym lub dostarczonym dokumencie aplikacyjnym zawierającym oświadczenia, przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożył Pan/Pani aplikację lub/i przyszłych rekrutacji na podstawie zgody na przetwarzanie w określonym w zgodzie celu, a podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

a) w zakresie przetwarzania na potrzeby aktualnego procesu rekrutacyjnego następujących danych:  imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia  - na podstawie  art. 22¹ Kodeksu Pracy (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit c RODO) oraz fakt, że przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań koniecznych do zawarcia umowy o pracę (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit b RODO);

b) zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV lub dokumencie rekrutacyjnym (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO), jeżeli przekazane są nam inne dane niż wymienione powyżej pod lit. A.;

c) zgoda (podstawa przewidziana w art. 6 ust. 1 lit a RODO) – w zakresie przetwarzania Twoich danych po  zakończeniu aktualnego procesu rekrutacyjnego.

4.   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Administratora w formie papierowej i elektronicznej  oraz przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.

5.   Dostęp do Pana/Pani danych osobowych będą miały podmioty, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

6.   Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

7.   Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dobrowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8.   Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,   iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy Rozporządzenia.

9.   W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

 

 

…………………………                                                                    ………………………….

(miejscowość, data)                                                                             (podpis kandydata)

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 kwietnia 2024 08:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dagmara Krasicka
Ilość wyświetleń: 132
04 kwietnia 2024 09:28 (Dagmara Krasicka) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 kwietnia 2024 08:28 (Dagmara Krasicka) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)